Marketing v knihovnách v praxi

Konání akce: 
20.03.2012, 09:30 - 16:30

Prosíme POZOR! Akce byla z organizačních důvodů přesunuta na 20. března 2012. Děkujeme za pochopení.

Lektor:
Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
je akademickou pracovnicí Ústavu marketingu a obchodu Mendelovy univerzity v Brně. Specializuje se na oblast marketingové komunikace.
Mgr. Olga Biernátová je informační a PR pracovnice Knihovny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně; věnuje se novým médiím a především online marketingu. Jako lektor se účastní řady seminářů pro knihovníky a informační pracovníky.
PhDr. Libuše Foberová, Ph.D.  je zástupce vedoucí oddělení knihovnictví a vyučující na Ústavu bohemistiky a knihovnictví FPF Slezské univerzity v Opavě. Profesně se zaměřuje na management a služby knihoven, rešerše a digitalizaci.

Orientační program a časový harmonogram:
 1. dopolední část (9.30 - 12.15) - poslechová část s praktickými příklady, náměty pro praxi knihoven (PhDr. Libuše Foberová, Ph.D. a Ing. Jana Turčínková Ph.D.)
Mgr. Olga Prokopová -
"Knihovny a jejich webové stránky knihoven" - proč a jaký web je dobré mít
12.15 - 13.00 obědní pauza
2.
odpolední část (13.00 - 16.00) - Marketing prakticky - Mgr. Olga Biernátová - praktické příklady "jak na to".

Určeno pro: pracovníky veřejných knihoven, knihoven vysokých škol, školních knihoven

Místo konání:
Moravská zemská knihovna, Konferenční sál v přízemí MZK.

Akce je bezplatná, z organizačních důvodů prosíme jen o registraci předem (viz registrační formulář níže).

Organizátor  semináře: Mgr. Adéla Dilhofová

Těšíme se na Vaši účast
Mgr. Tomáš Gec
ředitel MZK

Doprava do MZK:
ÚAN: při východu odbočit k tramvajové zastávce linky č. 12 (přímý spoj), výstup na zastávce Nerudova, pokračovat ve směru jízdy tramvaje k budově MZK.
Vlakové nádraží: tramvajové linky č. 12, 13 (přímé spoje), viz výše.

PřílohaVelikost
propagace_a_knihovny__foberova.ppt10.79 MB
event_management_turcinkova.ppt2.27 MB

Registrace uzavřeny

Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi
Marketing v knihovnách v praxi

Poslední aktualizace: 21.03.2012, 11:31