Volná místa

V současné době jsou v Moravské zemské knihovně vypsána následující vyběrové řízení:

____________________________________________________

Zástupce správce budov

Hledáme nového kolegu (kolegyni) na pozici zástupce správce budov, který(á) bude mít na starosti správu technického stavu a provozu budov, rád(a) dotahuje věci do konce a má týmového ducha a který(á) bude úzce spolupracovat s ostatními odbory a odděleními knihovny. 

Charakteristika pozice:

  • komplexní správa technického stavu a provozu budov v majetku MZK
  • zajišťování revizí, kontrol, prohlídek, realizace inventarizace majetku
  • příjem, evidence a kontrola odstranění nahlášených problémů, závad a havárií
  • tvorba podkladů zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů
  • koordinace denní správy (údržba, úklid, ostraha)
  • manuální a údržbářské práce spojené s provozem budov MZK
  • kontrola přijatých faktur a komunikace s dodavateli externích služeb
  • tvorba podkladů zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů
  • administrativní a organizační činnost, spolupráce s ekonomickým odborem a právníkem knihovny

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání nejlépe stavebního nebo technického směru
  • praxi na obdobné pozici
  • znalosti v oblasti stavebnictví (vč. orientace ve výkresové dokumentaci) a technického vybavení budov        
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • zkušenosti s vedením kolektivu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • vysoké pracovní nasazení
  • zodpovědnost, spolehlivost, přesnost a pečlivost
  • časovou flexibilitu
  • velmi dobrou znalost práce na PC
  • ŘP sk. B (aktivní řidič/ka)

Výhodou: 

  • znalost technologie budov jako je VZT, MaR, chlazení, el. sítě, atd.
  • přehled v předpisech BOZP a PO
  • §6 vyhlášky 50/78 Sb.
  • zkušenost s inventarizací majetku
  • manuální zručnost

Předpokládaný nástup IHNED, případně dohodou jinak.

Co nabízíme:

  • platové zařazení – 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p.p.
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, s možností dalšího prodloužení
  • pracovní úvazek 1,0, tj. 40 hodin týdn
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny indispozičního volna po roce trvání pracovního poměru
  • výhodný mobilní tarif
  • příspěvek na stravování

Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:

  1. Stručný motivační dopis
  2. Strukturovaný profesní životopis vč. osobních a kontaktních údajů
  3. Souhlas s poskytováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., ve znění p. p. - výhradně pro      potřeby výběrového řízení
  4. Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Výše uvedené materiály odešlete nejpozději do 6. 4. 2023 na e-mail: iveta.dvorackova@mzk.cz.

Bližší informace o pracovní pozici podá: Ing. Jaroslav Ronzani – vedoucí Odboru správy budov (jaroslav.ronzani@mzk.cz).

K ústnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní kandidáti a kandidátky.

____________________________________________________

Asistent/asistentka pro národní stánek ČR na Londýnském knižním veletrhu 2023

Termín výpomoci: 17. - 20. 4. 2023 (termín veletrhu 18. – 20. 4. 2023)

Požadavky:

  • znalost českého a anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • zájem o českou literaturu výhodou
  • komunikativnost, vstřícné vystupování
  • zodpovědnost
  • samostatnost
  • bydliště v Londýně či okolí

Pracovní náplň:

  • komplexní zajištění bezproblémového chodu národního stánku České republiky na knižním veletrhu v Londýně (podávání informací návštěvníkům veletrhu, servis pro vystavovatele a hosty, péče o vystavené knihy a propagační materiály apod.)

Nabízíme: 

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příspěvek na stravné

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím do 3. 3. 2023 strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na e-mailovou adresu: alena.stejskalova@mzk.cz.

 ____________________________________________________

Kontakt na personalistu MZK

Iveta Dvořáčková
541 646 112
Iveta.Dvorackova@mzk.cz

PřílohaVelikost
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení26 KB

Poslední aktualizace: 27.03.2023, 10:58