V současné době jsou v Moravské zemské knihovně vypsána následující vyběrové řízení:
____________________________________________________
Zástupce správce budov
Hledáme nového kolegu (kolegyni) na pozici zástupce správce budov, který(á) bude mít na starosti správu technického stavu a provozu budov, rád(a) dotahuje věci do konce a má týmového ducha a který(á) bude úzce spolupracovat s ostatními odbory a odděleními knihovny.
Charakteristika pozice:
- komplexní správa technického stavu a provozu budov v majetku MZK
- zajišťování revizí, kontrol, prohlídek, realizace inventarizace
majetku
- příjem, evidence a kontrola odstranění nahlášených problémů, závad a
havárií
- tvorba podkladů zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů
- koordinace denní správy (údržba, úklid, ostraha)
- manuální a údržbářské práce spojené s provozem budov MZK
- kontrola přijatých faktur a komunikace s dodavateli externích
služeb
- tvorba podkladů zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů
- administrativní a organizační činnost, spolupráce s ekonomickým
odborem a právníkem knihovny
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání nejlépe stavebního nebo technického směru
- praxi na obdobné pozici
- znalosti v oblasti stavebnictví (vč. orientace ve výkresové
dokumentaci) a technického vybavení budov
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- zkušenosti s vedením kolektivu
- schopnost samostatné i týmové práce
- vysoké pracovní nasazení
- zodpovědnost, spolehlivost, přesnost a pečlivost
- časovou flexibilitu
- velmi dobrou znalost práce na PC
- ŘP sk. B (aktivní řidič/ka)
Výhodou:
- znalost technologie budov jako je VZT, MaR, chlazení, el. sítě, atd.
- přehled v předpisech BOZP a PO
- §6 vyhlášky 50/78 Sb.
- zkušenost s inventarizací majetku
- manuální zručnost
Předpokládaný nástup IHNED, případně dohodou jinak.
Co nabízíme:
- platové zařazení – 10.
platová třída dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p.p.
- pracovní poměr na dobu
určitou jednoho roku, s možností dalšího prodloužení
- pracovní úvazek 1,0, tj. 40
hodin týdn
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny indispozičního volna po roce
trvání pracovního poměru
- výhodný mobilní tarif
- příspěvek na stravování
Požadované materiály pro
zařazení do výběrového řízení:
- Stručný motivační dopis
- Strukturovaný profesní životopis vč. osobních a kontaktních údajů
- Souhlas s poskytováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., ve
znění p. p. - výhradně pro potřeby
výběrového řízení
- Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Výše uvedené materiály odešlete
nejpozději do 6. 4. 2023 na e-mail: iveta.dvorackova@mzk.cz.
Bližší informace o pracovní pozici
podá: Ing. Jaroslav Ronzani – vedoucí Odboru správy budov (jaroslav.ronzani@mzk.cz).
K ústnímu pohovoru budou pozváni
pouze vybraní kandidáti a kandidátky.
____________________________________________________
Asistent/asistentka pro národní stánek ČR na Londýnském knižním veletrhu 2023
Termín výpomoci: 17. - 20. 4. 2023 (termín veletrhu 18. – 20. 4. 2023)
Požadavky:
- znalost českého a anglického jazyka na komunikativní úrovni
- zájem o českou literaturu výhodou
- komunikativnost, vstřícné vystupování
- zodpovědnost
- samostatnost
- bydliště v Londýně či okolí
Pracovní náplň:
- komplexní zajištění bezproblémového chodu národního stánku České republiky na knižním veletrhu v Londýně (podávání informací návštěvníkům veletrhu, servis pro vystavovatele a hosty, péče o vystavené knihy a propagační materiály apod.)
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravné
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím do 3. 3. 2023 strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na e-mailovou adresu: alena.stejskalova@mzk.cz.
____________________________________________________
Kontakt na personalistu MZK
Iveta Dvořáčková
541 646 112
Iveta.Dvorackova@mzk.cz