Volná místa

V současné době je v Moravské zemské knihovně vypsáno následující vyběrové řízení:

____________________________________________________

Administrativní podpora Českého literárního centra (ČLC)

Náplň práce:

  • vedení administrativní agendy ČLC (příprava dokumentů, smluv, zápisů z porad apod.)
  • práce související s přípravou služebních cest, se zpracováním cestovních příkazů a s jejich vyúčtováním, vedení agendy výměnných pobytů
  • zpracovávání pokynů k platbám, kontrola vyúčtování, vedení pokladny drobného vydání, atd.
  • spolupráce s ekonomickým odborem a dalšími administrativními útvary zaměstnavatele

Požadavky:

  • SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
  • pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • kultivovaný písemný i ústní projev
  • dobrá znalost anglického jazyka (ústně i písemně)
  • organizační a komunikační schopnosti
  • praxe na podobné pozici výhodou

Osobní profil:

  • aktivní a příjemná osobnost
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • profesionální vystupování

Nabízíme:

  • pestrou a zajímavou práci, jejíž součástí jsou kontakty s osobnostmi literárního světa
  • zaměstnanecké benefity
Zaměstnavatel:Moravská zemská knihovna v Brně
Pracoviště:České literární centrum, Praha 2 - Vinohrady
Předpokládaný nástup:září 2018 nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní smlouva na 1 rok s možností dalšího prodloužení
Pracovní úvazek:0,5 (20 hod./týdně)
Platové zařazení:dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p. p. 

Pracovní pozice je vhodná i pro OZP.

Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:

  1. Přihláška (obsahující osobní údaje: jméno, příjmení, titul, datum narození., kontaktní údaje: adresa, telefon, e-mailová adresa., datum a podpis)
  2. Stručný motivační dopis
  3. Strukturovaný životopis
  4. Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  5. Výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců)
  6. Souhlas s poskytováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., ve znění p. p. (výhradně pro potřeby výběrového řízení)

Výše uvedené materiály odešlete poštou nejpozději 6. 8. 2018 na adresu:

Eva Mitášová
Moravská zemská knihovna v Brně
Kounicova 65a
601 87 Brno

Obálku označte heslem „VŘ-ČLC“

Bližší informace o pracovní pozici podá:

PhDr. Alžběta Zmrzlíková - koordinátorka ČLC, kontakt: alzbeta.zmrzlikova@czechlit.cz 

Došlé materiály budou vyhodnoceny, k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní kandidáti.

____________________________________________________

Obsahový správce Krameria

Oddělení správy digitálních dokumentů MZK hledá nového kolegu či kolegyni pro obsazení pracovní pozice Obsahový správce Krameria

Čím se zabýváme?

Požadujeme:

  • základní orientaci v problematice digitálních knihoven a digitalizace
  • znalost knihovnických metadat (MARC 21) a metadat digitálních knihoven (MODS, Dublin Core, METS, FOXML atp.)
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a ochotu učit se novým věcem

Výhodou:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru knihovnictví
  • zkušenosti se systémem Kramerius
  • zkušenosti se systémy Aleph a Registr digitalizace

Nabízíme:

  • zajímavou práci v oblasti správy digitálních dokumentů
  • práci se systémem Kramerius a s dalšími souvisejícími knihovními systémy
  • příležitosti k získání nových znalostí a zkušeností
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • sick days (po roce trvání pracovního poměru)
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
Pracoviště:Moravská zemská knihovna v Brně
Předpokládaný nástup:dle dohody
Pracovní poměr: pracovní smlouva na 1 rok s možností dalšího prodloužení
Pracovní úvazek:celý, tj. 40 hod./týdně
Platové zařazení:10.PT dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p. p. 

Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:

  1. přihláška (obsahující jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, včetně kontaktních údajů: telefonní spojení, e-mailová adresa; očekávané platové ohodnocení; datum a podpis),
  2. motivační dopis (stručný),
  3. strukturovaný životopis,
  4. souhlas s poskytnutím zmíněných osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení,
  5. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  6. výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců).

Výše uvedené materiály odesílejte výhradně poštou, nejpozději 15. 8. 2018 (=razítko pošty) na adresu:

Eva Mitášová
Moravská zemská knihovna v Brně
Kounicova 65a
601 87 Brno

Obálku označte heslem „VŘ – Kramerius“

Bližší informace o pracovní pozici:

Mgr. Lenka Kravecová – vedoucí OSDD, kontakt: Lenka.Kravecova@mzk.cz

Došlé materiály budou vyhodnoceny, k ústnímu pohovoru budou pozvaní pouze vybraní uchazeči.

____________________________________________________

Systémový administrátor

Požadavky z oblasti IT:

  • znalost správy a nasazení MS Windows Server platformy, Active Directory, Group Policies
  • pokročilá správa a monitoring síťového prostředí, např. HP IMC, správa firewallů
  • znalost TCP/IP protokolů
  • monitoring, řešení a prevence incidentů
  • znalost správy linuxových serverů
  • znalost skriptování (Powershell, bash, Perl, Python)

Požadavky jiné:

  • ukončené VŠ vzdělání v oboru nebo alespoň 5 let praxe v oboru
  • schopnost samostatné práce, nastudování složité problematiky
  • komunikativnost, čeština nebo slovenština slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
  • analytické myšlení
  • schopnost rozumět technické dokumentaci, a to i v angličtině
  • schopnost tvořit technickou dokumentaci 

Výhodou:

  • znalost VMware, Veeam
  • znalost Citrix
  • zkušenosti s integrací služeb v multiplatformním prostředí
  • znalost kontejnerového prostředí (Docker, OpenShift), konfigurační správa linuxového prostředí (Ansible)
  • znalost Nagios, Icinga, ELK Stack
  • znalost redakčního systému Drupal na administrátorské úrovni

Nabízíme:

  • možnost podílet se na zajímavých národních i mezinárodních projektech
  • práci v kanceláři (ne open space)
  • firemní notebook
  • odpovídající platové podmínky
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • další benefity (zaměstnanecká průkazka do knihovny, sick days po prvním roce trvání pracovního poměru, možnost využití zvýhodněných firemních telefonních tarifů i pro členy rodiny, průkazka Asociace muzeí a galerií – vstupy zdarma)
Pracoviště:Moravská zemská knihovna v Brně
Předpokládaný nástup:září-říjen 2018, příp. dle dohody
Pracovní poměr: pracovní smlouva na 1 rok s možností dalšího prodloužení
Pracovní úvazek:celý, tj. 40 hod./týdně
Platové zařazení:dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění p. p.

Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:

  1. přihláška (obsahující jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, včetně kontaktních údajů: telefonní spojení, e-mailová adresa; očekávané platové ohodnocení; datum a podpis),
  2. motivační dopis (stručný),
  3. strukturovaný životopis,
  4. souhlas s poskytnutím zmíněných osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení,
  5. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  6. výpis z Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců). 

Výše uvedené materiály odesílejte výhradně poštou, nejpozději 15. 8. 2018 (=razítko pošty) na adresu:

Eva Mitášová
Moravská zemská knihovna v Brně
Kounicova 65a
601 87 Brno

Obálku označte heslem „VŘ – SYSADMIN“ 

Bližší informace o pracovní pozici:

Bc. Tomáš Prachař, vedoucí odboru IT, kontakt: Tomas.Prachar@mzk.cz 

Došlé materiály budou vyhodnoceny, k ústnímu pohovoru budou pozvaní pouze vybraní uchazeči.

____________________________________________________

Vaše osobní údaje budou zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, nejdéle však po dobu 1 roku od jejich zaslání.

Poslední aktualizace: 15.07.2018, 08:49