Vážení čtenáři, tato událost byla z důvodu uzavření knihovny v souvislosti s preventivními opatřeními proti šíření nového typu koronaviru zrušena. Více informací naleznete zde.
Přednáší Doc. Ing. Petr Houdek, Ph.D.
Cílem přednášky je ukázat pokroky ve výzkumu mozkové a hormonální aktivity při ekonomickém rozhodování. Neuroekonomie a neuromarketing se ustanovily jako nové obory využívající výzkumné nástroje neurověd při pochopení, jak se lidé rozhodují, když nakupují, zda mají spořit či si užívat, jakou hudbu preferují či jak na ně působí reklama. Přednáška se bude věnovat problémům, jak mozek produkuje pocity slasti i nespravedlnosti či obavy z finančního rizika nebo jak kóduje hodnotu či kvalitu zboží, třeba vína.
Kontaktní osoba: Mgr. Richard Guniš, 541 646 333, Richard.Gunis@mzk.cz
Poslední aktualizace: 20.03.2020, 11:06